USA.. <3

Hej! 
 
Det har varit ett tag nu.. Men dom 2 senaste dagarna har jag gjort en video med typ allt skit jag tog kort/videor av ;)
 
 

Aja, Zeb har en fest so jag have to wait on sova (ja i write on svenglish because then i don't need the 3 last letters..) Ni har ingen aning om hur irriterande it is that i dont have the3 sista letters?!  
Men tidigare idag so var jag hos farmor. Sen so kollade jag on Gilmore Girls och en tjej hade den finaste brade jag ever sett! sojag tried to do that brade, inbakad sen it goes out. Men jag lyckades medsomething else, och det blev SKITSNYGGT! :D
:)
 
Jagska sova nu, gonatt :)   :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Fett cool film! <3

2012-09-05 @ 15:50:40
URL: http://www.ellaaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!