Snåla jävel!



Idag har jag inte gjort så mycket. Jag vaknade (satte 1328502538482 larm) men jag orkade aldrig gå upp… men tillslut så var jag tvungen för jag skulle göra min kycklingsallad till pappa och mig. När jag höll på att skära salladen så kom Kim ut och fråga om hon oxå kunde få. Sen sa hon att jag skulle ha i pasta för då blir det tydligen godare. Jag tog gurka oxå för Kim är allergisk mot morot. Lunchen skulle vara klar 12 men det blev 10 över. Makaronerna var inte klara och kycklingfiléerna (bitar) behövdes stekas längre osv.
Skitgott var det iallafall!

Vi (pappa,jag & Kim) åkte till stallet vid sju för att lämna saker osv.

Sen så cykla jag till Ica orren för kg skulle köpa saker (chilinötter, yoghurt, mjölk, jordgubbar) så när jag kommer fram till kassan så kostade det 104 kr och jag hade 100 så jag sa "jag har inte 4 kronor" och han i kassan bara stirrar på mig, så jag la tillbaka ett paket chilinötter (jag hade 2) sen frågade jag "hur mycket kostade nötterna?" och dom kostade 27,90 så jävla dyra! Och han i kassan kunde verkligen inte bjuda på 4 kronor -.-

Det har varit JÄTTE varmt idag! Och jätte mysigt nu på kvällen så jag sitter ute :)

Jaja, nu ska jag göra en smoothie åt mig och Kim :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!