ROADTRIP



Just nu så sitter jag, pappa, Mimmi och Cissi i bilen på äg till Helsingborg. Vi he bara 2 timmar kvar :(
Liksom det enda jag har sett fram emot är bilresan. Sen är det bara tråkig gymnastik och träning och ont i ryggen min fot gör redan ont så mer ont där sen ont i knäna osv.
B L Ä !

Annars så har jag gått i skolan idag började 8:20 och kom prick. Men sen så pratade jag med Marianne om en lapp för mamma kan inte skriva på osv osv.
Så jag kom lite sent till engelskan pga det… vi hade något prov som var ganska kul efter det så hade vi rast och det spö regnade ute så vi fick vara inne. -vara inne ftw!-
Vi hade svenska me Birgitta nästa lektionen oxå och då skulle vi skriva en faktatext om OS. Inte för att vara självisk men min var grym! Den va så jävla bra! Birgitta sa att om hon skulle betygsätta så skulle jag ha fått A 😃😃

Dom andra lektionerna gick bra.
Vi hade idrott som sista lektion och eftersom det spö regnade ute så hade vi inomhus idrott. Det blev spökboll.
Och det var så himla varmt där uppe i hallen! Sen sp skulle man springa.
Mitt lag vann iallafall ✌✌

Jag gick hem och duscha sen så satte jag på mig min onepiece och vi åkte mot Helsingborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!