Hellu

Hallåj!

Jag har inte skrivit mycket på några dagar (vet inte hur länge) men igår så hade vi SO första gången (i 6an) vi har det med Annika Takala, hon är finsk och JÄTTE bra! Hon och Birgitta (svenska läraren och engelska läraren) är dom bästa lärarna! Jag älskar dom!

Vi har fått en läxa i svenska och vi skulle fråga någon av våra föräldrar om "våra första år på jorden" :) sen imorn i skolan så ska vi skriva det som en berättelse och säga det som står i texten i typ 5 minuter. Det kommer bli jätte kul!

Imorn har vi oxå idrott… Vetinte hur det kommer gå… vi har ju en ny lärare oxå. Sen så är det utomhus.
VI HADE SPRÅK IDAG! Jag hade tyska med Karin Andersson, Zebs och Kims gamla lärare. Det var jätte kul! Och det mesta var likt svenska!

Sedan har jag haft träning och jag vill inte ens skriva om det… Gud vad jag hatar mina träningar!

När jag kom hem åt jag och nu har jag blodstopp i armen, gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!