Hallå där kött o blåbär!


Idag så vaknade jag 10:52 duktig tjej! Jag gick upp då och började göra min egen våffelsmet för tydligen så är inte pulver smet lika bra. Det tog skitlång tid att vispa vispgrädden tjock.
Men dom blev skit tjocka och otroligt goda! Fast en blev jätte bränd…

Jag följde med Kim till stallet oxå. Och det gick så bra! Först gick vi några varv på volten med Gefja sen så gjorde jag hönät och Kim mocka. Efter det så gick vi ut och jag fotade lite. Sedan så fixade vi lite i stallet och jag myste/lekte med Gefja jg borstade henne oxå. Hon blev så len! Hon är verkligen världens bästa häst!

När vi kom hem så sprang vi till duscharna, jag kunde dock inte raka benen för Kim var i badrummet där min rakhyvel var…
Sedan så rensade och fryste in jordgubbar.

Jag åkte med pappa till Zebs fotbollsmatch. Det var skitspännande! Det slutade iallafall med 1-1 han spelade mot Spårvägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!