22 / 8 - 12


Idag så började ju skolan… morgonen började med att jag missade mina larm så pappa kom halv åtta och väckte mig. Men det var lugnt för jag började nio B-) sen så gjorde jag en smoothie och pappa gjorde en marmelad macka åt mig.
Eftersom pappas andra familj var här så åt jag i mitt rum. Sedan så blev det bråk osv. 20 i 9 så mötte jag Linda vid min brevlåda, så gick vi tillsammans till skolan, det var verkligen höjdpunkten på min morgon!

1a lektionen så hade vi Marianne. Hon har tydligen haft Kim så hon vet mycket om mig… hon har varit gymnastik domare i OS. Hon berättade iallafall jätte mycket om henne och dom andra lärarna vi kommer ha. Vi kommer ha Birgitta, Marianne, Christos, Annika och Sami.
Jag måste bara säga hur bra det än gick idag så HATAR JAG SKOLAN.

Efter det så gick jag hem och chilla…

Ni får en gonatt puss av mig och Sixten :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!