Presentera mig själv

Niki började skriva det här men jag (hennes coola storasyster, nikis ord inte mina!) tog över och presenterar henne!

Niki är en pinnsmal människa, som skrattar roligt och typ hela tiden. Hon skrattade när jag skrev förra meningen..
Hon är (läs: var) pigg hela tiden och sfort jag bad henne hämta Coca Cola åt mig så sprang hon och gjorde det, men bara om jag tog tid.. så blåst.. Men tyvärr har hon växt ifrån det och nu när jag frågar henne om det så svarar hon "orkar inte.." Sorgligt men sant.
Annars är hon typ jättesnäll och ni kan glömma det jag skrev förut för hon är faktiskt jättepigg, hon kan helt random cykla/ta bussen till Kungens Kurva för att köpa lite sushi, lite chips, donken, choklad eller vad som helst för att hon vill. Men alltid med mina pengar..

Hon går på gympastik och är tydligen väldigt duktig, men jag bryr mig inte om gympastik så jag tror på det som sägs. Men jag tycker Niki kan sluta på det för jag blir så ensam när hon aldrig är hemma..
Sen att hon kan hålla hemligheter (ibland) är också en jättebra sak! Typ att hon tar bort **** från sk*** ** när det kommer är jättegulligt!

Juste, Niki kan gå från att vara jättemegasuper glad till att bli jättemegasuper arg på typ en halv sekund. Igår blev hon arg för att jag nöp henne.. Come on liksom. Och hon dreglar när hon sover, och ibland när hon är vaken och så sover hon med öppen mun och trettiotvåtusen gossedjur i sängen. När hon var liten pratade hon ofta i sömnen, nu är det sällan hon gör det. Förut drömde hon också om att saker jagade henne, seriöst, snacka om att ha problem.

Hon är snart en jätteduktig fotograf och har fotat fett fina bilder på mig och min ponni. Nu ska hon lära sig filma också och inte skaka kameran som om det vore någon jävla jordbävning.
Om jag kommer på mer saker att skriva kommer jag garanterat att göra det, om niki så vill eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!