Ny mobil :)

Heeej!
I förr går så fick jag en vit IPhone4. Det tog typ 1-2 timmar att installera mobilen.
Jag och Kim hade ingen aning om var man skulle sätta in Sim kortet.... Så jag ringde Danne och frågade vart man skulle sätta in den. Han berättade var, men jag fattade ingenting typ :P så vi ringde Benny o fråga då fatta jag bättre.
Men igår så tog jag med den till skolan för ingen trodde att jag skulle få en efter all den tid. Men då var simkortet inte aktiverat. Så efter skolan ringde jag tele2 människorna fem minuter senare...........… PANG det var aktiverat. Så nu har jag en fungerande mobil :D
Jag har bloggar från mobben oxå nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!