Det gick inte så bra....


Jo, jag skulle ju göra en sån hära 30 dagar men den var så tråkig..
Asso min blogg e så tråkig. Jag vill ha en ny och bättre, typ en om mej och ngt. Mig och min dag, jag och min (sarkastiskt uttryck) kärlek för lärare... Men jag ska iallafall fråga Kim om en design :)
Jag hittar ingen ny 30 dagar så jag ska typ göra en egen:)
Dag 1: presentera mig själv
Dag 2: Bild på mej själv
Dag 3: bästa vännen
Dag 4: Favorit mat
Dag 5: Hur du och bästavännen träffades
Dag 6: Bästa tiden på året?
Dag 7: Bästa boken
Dag 8: Första kärleken
Skriver mer sen ;)
Jag just nu↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!