:-)

Hej hej.

I fredags så var jag ute med kompisar. Jag skulle hjälpa Kim med att fodra så jag var tvungen att vara hemma vid 6. När jag ( vi ) var på trottoaren så sa Emilio Att klockan va tjugo över sex och jag bara kuta allt va jag palla hem asso.
När jag kom hem så satt Kim, pappa och åt :-) Jag och Kim skulle inte få någon skjuts heller så vi hade fem minuter på oss att komma till busshåll platsen. Vi sprang typ halva trottoaren sen stanna vi och halv sprang. Sen såg vi bussen och jag har aldrig sprungit så fort i hela mitt liv !
Killen som körde bussen gav mej och kim the evil eye när han såg 2 iPhone 4or :d men resten gick bra.

I helgen har jag tränat 12 timmar på 2 dar :-)

Niki <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!