Vilse..

Idag har jag varit duktig! Först gick jag inte i skolan för jag hade bara sovit i 3 timmar..
Vid halv ettungefär tog jag bussen till farmor, och åt lunch. Jag tänkte oxå överraska kim i stallet med lite Subway. Så jag åker till Hudddinge C och köper subway. När jag äntligen fram till stallet lämnar jag maten till kim och åker hem igen. Men när jag kommer till Huddinge C så sätter jag mig på bussen åt fel håll..
Jag hör liksom, svamblblblblbla vägen, blablabla vägen, tillslut går jag av på ''Bläcksvamp vägen'' ringer pappa o ba
- Pappa jag e vilse mitt ute i typ ingenstans.
pappa
- Vart e dudå?
Jag
- Bläcksvamp vägen
Pappa
- Men då är du nära huddinge C ställ dig bara på andra sidan av vägen oh vänta på nästa buss, 703 tar dig till segeltorp C.
Jag lyder och tadaa here I am :)
Jag borde inte välja buss själv från huddinge C..
Aja, night night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!