varför vara som alla andra.

Jag har börjat märka (specielt i min klass) att alla tjejer och killar är som alla andra. Dom är inte sig själva och
(ja jag vet att jag inte har ngt med detta och göra) Men det stör mig!
Varför vara som alla andra när man lika lätt kan vara sig själv.


Jag skippa iallafall första lektionen, mår inte alls bra. Har ont i huvet och mår illa, tror nte att jag går till skolan idag.
Igår hade jag träning och en riktigt lös tand (vickade på den typ hela träningen..)
När jag kom hem trodde jag att den skulle ramla av på natten, det hände iallafall inte. Jag satt i soffan och helt plötsligt är den boorta :)
Aja, ska kolla på film nu.
haha läskig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!