Julafton-Juldagen- Annandag Jul

Dan Före Doppare Dan
Det var ju julafton i lördags, så vi åkte ut en dag innan för att pynta huset and things. När vi kommer ut är detStrömavbrott i hela huset. Vi-pappa- försökte  med nästan allt, tillslut ringe´de vi vattenfall. De säger då att allt vi behöver göra är att trycka på knappen switch. Efter VI hade fixat strömmen kom Jenny (lyllo slapp gå runt och frysa tårna av sig)

Julafton
Julaftonen var otrolig! Kim var en kaxig tomte, jag fick jätte fina julklappar-orkar injte berätta alla- pappa har världens bästa barn-Jag,Zeb och Kim- som gav honom en massage fotölj i julklapp! :) Sandra, Benny och Lotus kom vid 23-24 .

Jul Dagen
Det var ganska chill. Jag vaknade vid Kvart i ett -på morgonen-
Vid ungefär 3-4-5 kom Emma, Alex, Cissi (Danne och Co kom tidigare) De öppnade sina presenter så hade vi myys efter :)
Efter ett tag blev jag uttråkad så jag gick ut och ''spelade'' basket med Zeb och Alex.
Annandag Jul
Vaknade vi då hade strömmen gått IGEN.. Men pappa väckte oss tidigt så vi drog ganska snabbt.
När vi kom hem så smsa Alex mig och sa att Benny hade fått magsjukan- bakis- precis efter vi åkt ;)

Jag var hos Linda och vi gav varandra julklappar. Jag fick så fina saker av henne och hon fick en Badrock av mig. Det känns inte tillräckligt..
Lite bilder från helgen :)
  • Brasa pappa gjorde på landet
  • Granen pappa högg ner
  • Familjen kollar på Kalle Anka♥
  • Galna pappa som gjorde papper från julklapparna :)
  • Jag och sötis

Bye♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!