Brave heart..?

Jag och pappa kollade lite på någon krigsfilm-brave heart- men pallade inte se klart på den. Filmen slutar liksom 00:50 palla lixom. Fast jag kom nu på att jag kommer nog ändå vara uppe till 1..
Zeb och hans kompisar kom hem hit och nu kommer det ju bli lätt att sova..
Asso jag och Kim hör dom lixom säga ''komigen bara lite till du klarar det!'' ''aaaaaaaaaaaaaaaah komigen linus'' m.m Låter lite som grupp s**
Jag har spelat Ratchet and clank=RAC. Det gick inte så bra i början men sen kolla jag på youtube, och ja svaret är alltid på youtube.
Bastade oxå, det ska man lätt göra igen! Jätte skönt att bara värmas och ta det lungt.
Ska kolla på nåt avsnitt på scrubs (kommer behöva ha hörlurar så jag hör nånting!!) sen ska lilla jag sussa.
Lägger in en bild oxå :)
Blev inte så bra..
Den blev nog bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!